شکلات تلخ

هرچی دلم بخواد میذارم.... :)

شکلات تلخ

هرچی دلم بخواد میذارم.... :)

یه هفته ی گند... :(

سیلووووووووووووووووووووووم بر همگی من امدممممممممممممممم

خوفین؟خوشین؟دماغاتون چاقه؟مخاتون هنگه؟

خخخخخخخخخخخخ پ مثه منین......

اقا ما اگه نخوایم فیزیک نخونیم باید کیوببینیم؟

به خدا میخوام خودمو بزنم نفله کنم اخه کی حوصله داره فردا امتحان فیزیک بده؟

تازه فرداشم دوتاامتحان دارم خداااااااااااااااااااااا

اه حواسمو پرت کردین واسه چی اومدم؟

اهااااااااااا اومدم بگم دلم تنگید واستون

وای خدا این هفته چقدر گنده از اول هفته گندشروع شد وای...

شنبه امتحانای ریاضیمونو دادن نمره م ....افتضاح شد !!!!!!!!!!!!!

وقتی هم که دبیرمون داشت دفترارو می دید من سریع جواب یکی ازسوالارو از روی رکسونا(رکسانای خودمون)نوشتم اقای ز.....ن هم فهمید همون سوال منو برد پای تخته منو میگی؟!مثه چی میلرزیدم

خدارو شکر تمرینو درس حل کردمملوس خانوم و ابزارش  maloosiii-tools.Blogfa ولی اقای ز.....ن خیلی ناراحت بود از دستم به خاطر امتحان یه چیزی گفت دلم گرفت...اخه منو شاگردخیلی زرنگی میدونست ناامیدش کردم...

ولی به خودم قول دادم جبران کنم حالا اینو بیخیال شیمی رو که اصلا ر..مملوس خانوم و ابزارش  maloosiii-tools.Blogfa

بچه ها برام دعاکنین زنده بمونم چون اگه مامانم بفهمه هم کامپیوتر(+نت)هم موبایل وهم تلویزیون تعطیل...فقط درسسسسسسسسسس

دیروز نگفتم اخه یه عدس پلو درس کرده بودم هولوووووووووووو مامانمم کلی ذوق مرگید منم نگفتم...

واااااااااااااااای امروزم گندتر ازدیروز...


ادامه مطلب ...

نامردین اگه بگین فوتو شاپه...!!!!!!!!!!!!!!!


 

باراک اوباما هستم برنده جایزه نوبل و رییس جمهور آمریکا
از سال اول دبیرستان در ازمونهای کانون شرکت می کردم

جنبه شو داشتی بخون...!!!!!!!!!!!!!

از یه بنده خدای میپرسن:تا حالا ضایع شدی؟

 میگه: اره یه شب تو خونه تنها بودم دختر عموم زنگ زد

 گفت خونمون خالیه بیا کارت دارم...................

رفتم اونجا دیدم کسی نیست دختر عموم گفت من

 میرم تو اتاق خواب بعد 10 دقیقه بیا تو........

بعد 10 دقیقه رفتم تو دیدم چراغا خاموشه که بد روشن

 شد همه خاندانمون بودن و گفتن

تولدت مبارک..........     PostSmile!   تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیدتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید


بهش گفتن اینجا که تو ضایع نشدی؟؟؟؟؟

 گفت آخه لخت رفتم تو اتاق........   تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید  

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیدتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

ترول سری 3

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام ب همه

خوفین خوشین خوش میگذره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیگه امروز خیلی حرف نمیزنم فرداهزلرتاکار دارم احتمالا چن روز دیگه با اپ های خوب میام دوستون دارم بووووووووووووووووووس




ادامه مطلب ...