شکلات تلخ

هرچی دلم بخواد میذارم.... :)

شکلات تلخ

هرچی دلم بخواد میذارم.... :)

اگه غمگینی ...

اگرامشب مثل من افسرده ایو دلت گریه میخاد تا خالی شی...

برو ادامه مطلبو بخونو بعدشم یه اهنگ غمگین بذارو حسابی خودتو خالی کن

برای خریدن عشق هر کس هرچی داشت اورد...

مجنون هیچ نداشتو گریست همه فکر کردند چون هیچ ندارد میگرید اما هیچکس ندانست که قیمت عشق اشک است


اجازه خدا؟؟؟؟؟؟

میدونم وقت امتحان تموم نشده

ولی من خسته شدم...


میگویند شیشه ها احساس ندارند اما وقتی بخار گرفته بود نوشتم دوستت دارم   ارام گریست...


میدونی مترسک به کلاغ چی گفت؟

گفت هرچقدر میخواهی نوکم بزن اما تنهایم نذار


تا کی متکامو جای تو بغل کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


تو راحـ ـ ـــت بخوابـــــ ـ ـ…من مشق گریهــ هایم ـهنـــوز مانـده…

همه مرا به خنده های با صدا می شناسند ، این بالش بیچاره ، به گریه های بی صدا !


باد اورده رو باد میبره اما...

توکه باپای خودت اومده بودی


چقدر خوشحال بود شیطان وقتی سیب راچیدم گمان میکرد فریب داده است مرا...

نمیدانست توپرسیده بودی

مرا بیشتر دوست داری یا ماندن در بهشت را...



کاش همیشه در کودکی میموندم تابجای دلم سرزانو هام زخمی بودن


این جمله ها تقدیم عاشقایی که دلشون یه گریه میخاد

ماکه نمیدونیم عشق چیه ...

دووووووستون دارم نظرهم یادتون نره منتظرم

نظرات 1 + ارسال نظر
صدف دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:40 ب.ظ http://amirafjarnice.loxblog.com

عزیزم سلام خوبی ؟ماری جونم نمی دونم چرا اماpc خراب شده اون وقت نمی تونم بیا وبت جوابایی که بهم میدی رو بخونم......بیا وبم هر جوابی که داشتی بهم بدی رو اونجا بده.ولی قول می دم قول می دم قووووووووووووووووووووووووووووووول میدم هر وقت درستش کردم بیام وبت و برات نظر بذارموبت خیلی خوبه و امیدوارم موفق باشیشکلات تلخاسمشم قشنگه......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد