شکلات تلخ

هرچی دلم بخواد میذارم.... :)

شکلات تلخ

هرچی دلم بخواد میذارم.... :)

عکسای نانازییییی

اینم چندتا عکسه نایس وجیگر

اخه خودم ازاین عکساخیلیییی دوس دارم

برین ادامه مطلب

فقط....

ن ظ ر فراموش ن ش ه


اینم عکسای من

عاشقشونم





این پائینیه منم ها..


اینم ستایشه...

اینم nilooo ی خودمهههه


نازن   نهههههه؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 11 + ارسال نظر
صدف یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 ب.ظ http://amirafjarnice.lxb.ir

امیدوارم موفق باشی دوست عزیزم.

مرسیییییی
بووووووس

nilooo یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ب.ظ

وااااااااااااا عجیجم ........دوست دارمممممممم
دوست خودمییییییییییییییییییییییییی وااااااا پ من کدومم؟

میذارمت صبرکن

mounes دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:00 ب.ظ

نازنین شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:52 ب.ظ

موفق باشی عزیزم.

مرسی نازنین جووووووون

شیما برهانی شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:36 ب.ظ http://sunlightsun.mihanblog.com

سلام خسته نباشید.با من تبادل لینک می کنید؟

البته...

[ بدون نام ] یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:32 ق.ظ

اینا تکراریه!نیست؟

قبلا ایناروبرداشتم حالا دوباره گذاشتم

[ بدون نام ] یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 ب.ظ

چرا؟
خبر جدید کم هست؟

نه فقط همینطوری
به قول معروف عشقی...

شیما جون دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:20 ب.ظ http://sunlightsun.mihanblog.com

سلام مریم جووووووووون!عکسات خیلی خوشمل بودن!مرسی تشکر از این که این عکسارو گذاشتی تو سایتت!


ارادتمند/شیما جوووووون!

خواهش میکنم عزیزم قابلتو نداره...

[ بدون نام ] دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:14 ب.ظ

احساس دارم یادشون رفته امبول فلخ اطفال بزنن

وا!؟
من نمیدونم کی هستی لطفا اسمتوبذار دیگه کاریت که ندارم
اخه حدس میزنم توکی هستی ولی مطمئن نیستم
میشه خودتومعرفی کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ی دوست یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:48 ب.ظ http://WWW.FATEMEH_RJS78.BLOGFA.COM


وبت خعلی خوشمل بود

مرسیییییییییییییییی

mobina شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:36 ب.ظ

سلام عزیزم تبریک میگم به خاطر این وبلاگ قشنگت.موفق باشی.راستی عکس ها خیلی قشنگن

مبینامرسی که اومدی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد