شکلات تلخ

هرچی دلم بخواد میذارم.... :)

شکلات تلخ

هرچی دلم بخواد میذارم.... :)

علم بهتره یا ثروت؟؟؟؟؟؟؟؟؟

معلم شاگرد را صدازد تاانشایش راکه درباره علم بهتراست یا ثروت بخواند

پسرباصدایی لرزان گفت : ننوشتیم آقا

پس از تنبیه شدن باخط کش چوبی در گوشه کلاس ایستاد ودرحالی که دست های قرمزوبادکرده اش را به هم میمالید زیر لب گفت

آری... ثروت بهتر است چون میتوانستم دفتری بخرم وبنویسم


شماهم نظرتونو برام بنویسید     علم بهتره یا ثروت؟؟؟؟؟؟

به نظرخودم الان توی این زمان پول حرفه اولومیزنه


نظرات 5 + ارسال نظر
F @ R ! D E H J O o O o O o O o N دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:07 ب.ظ http://www.tarafdaranamirafjar.blogfa.com

ماری جووووون وب خیلی خوشگلی داری.شما با افتخار لینک شدید.

مرسی عزیزم لطف کردی

شیما جون دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:11 ب.ظ http://sunlightsun.mihanblog.com

سلام مریم جون خوبی؟میای باهم دوست شیم؟راستی تو طرفدار شاهرخ استخری هستی یا سیاوش خیرابی؟لطفا زود زود این نظر رو بخون و به من جواب بده.


ارادتمند/شیماجون

شیمای گلم باعث افتخارمه باهات دوست شم بهت ایمیل میدم ای دیمو داشته باشی
من دوتاشونو دوس دارم ولی شاهرخو بیشتر

شیما جون جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:01 ب.ظ http://sunlightsun.mihanblog.com

سلام مریم جوووووووووووووووون!من شاهرخ به اندازه ی جونم دوستش دارم!میشه یه سوال بپرسم:چند سالته؟

برو پروفایلموبخون عزیزم
قسمت نویسندگان کناراسم ماری جووووووووون دوتاشکل کوچیکه روی سمت چپی کلیک کن درباره خودم نوشتم...

amin salvatore سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:26 ب.ظ

خیلی وبلاگ باحالی داری.خوشم اومد .فقط ی خورده گپاتونو باحالتر کنین

چشم حتما
بااینکه تجربه اولمه درمورد اداره کردن وب اما سعیموحتمامیکنم
هه چه اسم باحالی گذاشتیا...!!!!!!!!!!!!!!!1

amin salvatore سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:32 ب.ظ

ثروت داشته باش تا با اسایش کامل به علم برسی ...

کاااااااااااااملاموافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد