شکلات تلخ

هرچی دلم بخواد میذارم.... :)

شکلات تلخ

هرچی دلم بخواد میذارم.... :)

لطیفه ی بااااااااااااحاااااااااااال

یه بار افسره جلوی ماشینو میگیره و میگه: 

شما از طرف سازمان حفاظت از ایمنی جاده ها به خاطره بستن کمربند ایمنی برنده ی ۵۰ هزار تومن پول شدید حالا میخواید با این پول چی کار کنید؟ 

راننده میگه:فک کنم باهاش گواهینامه مو بگیرم 

زنی که کنار راننده نشسته میگه:ببخشید سروان به حرفای شوهر من توجه نکنید هر وقت مسته همه چی میگه 

بعد یه نفر که روی صندلی عقب خواب بود با سر و صدا ها بیدار میشه و میگه:بهتون گفتم با ماشین دزدی نمیشه فرار کنیم 

یه هو یه صدا از صندوق عقب میاد که داره داد میزنه از مرز گذشتیم؟ 

............................................................................................................................... 

فک کنم هزینه ی سفرشون هم درومد ها 

.............................................................................................................................. 

نظر فراموش نشه 

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:04 ب.ظ


حالا چرا تلخ

چی؟؟؟؟؟؟؟؟
اسم وبلاگواگه منظورته چون خوشمزس دوس دارم

نظر دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:10 ب.ظ

اصلش این نیست
اصلش خیلی جذابتره
این خیلی بی نمک تعریف کرده
بگرد اصلشو بزار ملت حال کنن

شرمندتم من اینونذاشتم عزیز
به ستایش میگم وقتی از مسافرت برگشت بگرده اصلشوپیداکنه
اگه خودت میدونی ازکجامیشه پیداش کردلطفابگو
...ممنون

یاسمن سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:35 ب.ظ http://www.manoto1-raha1363.blogfa.com

سلام عزیزم.خوبی؟
وبلاگ خیلی خوبی داری.اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن.
بای

باکمال میل

شیما جون جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:32 ب.ظ http://sunlightsun.mihanblog.com

سلام ستایش جان.دستت درد نکنه!خیلی قشنگ بود!

خواهش گلم قابل شما رو نداشت

amin salvatore سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:29 ب.ظ

ی لطیفه باحال بذار حال کنیم....طرف نامزدشو بغل میکنه نمیدونسته چی بگه میگه فشارت بدم صدای سگ بدی....!!!!

ههههههههههههههههههههههههه هه
خوبه حالیدم
برو پست بخندو بخون سرفرصت چیزای باحالتر جمع میکنم میذارم

شهرزاد جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:48 ب.ظ

سلام خدمت همگی من میخواستم یه وبلاگ درست کنم و از شما میخواستم من رو کامل راهنمایی کنید تا به خوبی وب شما بشه..

حتما ما کمکت میکنم
منم تاجایی که تونستم هرکاری برات میکنم
فقط بیابرام ایمیلتو صحیح بنویس تونظرات تاییدنمیکنم باشه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد