شکلات تلخ

هرچی دلم بخواد میذارم.... :)

شکلات تلخ

هرچی دلم بخواد میذارم.... :)

تولدم مبارککککککککککککککک!!!!!!!!!!! :)

تولد تولد تولدم مبارک مبارک مبارک تولدم مبارک بیام شمعارو فوت کنم تا 1974 سال زنده باشم

تولد تولد تولدم مبارک مبارم مبارک تولدم مبارک!!!!!!!!!!!!!


فریده جوووووووووووونم مرسی عزیزم خیلی خیلیییییییی ماهی گلم بچه ها برین این وبلاگوببینین این دخترچطور شرمندم کردهههه

www.tarafdaranamirafjar.blogfa.com

همتون پاشین بیاین ادامه مطلب birthday party داریم بادست پربیاین باشکم پربرگردین

بیاین دیگه الان شروع میشهههههههههههههه

قبل از همه از خودتون پذیرایی کنین بستنی شیرینی نوشیدنی فقط برای منم بستنی نگه دارین زیاد نخورین


واااااااااااااااااااای چرانشستین؟پاشین برقصین دیگههههههههههههههههه

همگی قر قر قرکمر....

بچه ها برین جلوی ستایشو فریده رو بگیرین چقدرمیرقصن خودشونو کشتن...

راستی این محدثه کو؟ای بابا بازم داره بادوس پسرش میحرفه اه...

واما اگه گفتین الان نوبت چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

حالا نوبت کیکه ...باید کیکوببریم ...اقادوماد بگیر دست عروسو...باید کیکوببریم

اوا...دوماد چیه دیگه چی میگم من اخه من دوماد از کجابیارم وای ...

اصن این صدف کجاس چرادیر کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

زوووووووووووووود بشمرین میخوام شمعارو فوت کنم...

1

2

.

3

پووووووووووووووووووووووووووووووف

هوووووووووووووووووووووورااااااااااااااااااا

کی کیک میخاد؟نه خیر نمیدم همش مال خودمه ا...نیلوفر ناخونک نزن به کیکم

خب خب نوبتی هم باشه نوبت چیه؟ کادوهااااااااااا

منو واقعا شرمنده کردین این همه کادو و کارت؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ای بابا سارا چقدر غر میزنی الان شامومیارم دیگه شکمووووووووووو!


لطفا از خودتون پذیرایی کنین بابا ببینین بهزادو شیماو شهرزاد چه قدر خودشونو تحویل گرفتن....

.

.

.

بچه ها از کسایی که به فکرم هستن خیلی خیلیییییییییییی سپاسگذارم ممنونم از همتون والبته ...

میخوام یه چیزی بگم: دیروزکه تولدم بود یعنی 31 شهریور کادوهایی که گرفتم تو اینا یکیشون واقعا برام ارزشمنده و به حد مرگ دوسش دارم که دخترخالم فرشته جووووووووووووووووون که با اسم guitarist میادونظر میذاره بهم هدیه داده که واقعا قشنگترین هدیه م بود یه قاب خیلی خیلیییییییییی خوشمل که عکس منو فرشته بود وقتی که پارسال رفتیم شمال

خیلی ممنونم فرشته جون تااخر عمرم سیستر خودمییییییییی نمیذارم ازدواج کنیو ترکم کنی اگرم شوهر کردی هرروز میام خونتون شوهرتم بیرونم کرد پشت درت اطراق میکنم خیلی دوووووووووووووووووستت دارم

بچه ها همتونو خیلییییییییییییییییی دوس دارم عاشقتونم و خوشحالم دوستای به این خوبی دارم بووووووووووووووووووووووووس برای همتوننننننننن

نظرات 12 + ارسال نظر
شهرزاد شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:22 ب.ظ http://shima-faraz.blogfa.com

خوش به حالت چه تولد پر شور و هیجانی برای خودت گرفتی...
ایشالا صد ساله شی...
آپم ها بهمن سر بزن منتظرم و تو نظر سنجی های جدیدم هم شرکت کن....
منتظرتم.. بای..

ممنونم عزیز دلم
حتمامیام

فریده شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:10 ب.ظ

بازم میگم عزیزم:تولدت مباااااااااااارک.مرسی که اسم منو تو وبت اوردی.بوووووووووووووووووس

بووووووووووووووووووووووووووس

saeed شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:29 ب.ظ http://raheeshgh.blogsky.com/

salam azizam
tavalodet mobarak inshalah hezaro hashtsado navado dorozo yeksaato do daghigheho 1saneye dg zende bashi
azizam kado chi vasat bkharam hala
felan boso dashte bashboooooooooooooooos
be manam sar bzan azizam

وای شما رمالی یا دعا نویس؟چه دقیق هههههههه ممنونممممممممم
بوووووووووووووووووس
حتمامیام

fereshteh شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:07 ب.ظ

الهی بمیرم تو چرا اینقد توهمی شدی؟؟؟؟؟؟؟؟کم مونده از فردا با خودت حرف بزنی..خوبه بارسال تولد گرفتی وگرنه بد جور قات میزذی.

هههههههههه من توهمی نیستم قدرت تخیلم بالاس (چه حرفا؟...)
اررررررره دیگه خوب شدتولد گرفتم ولی حیف یکی تولدمواز دس داد به خاطر کلاسش....

GUITARIST شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:12 ب.ظ

راستی میخواستم بگم من شوهرم باید مثل خودم خونگرم و اجتماعی باشه....و در ضمن حق نداره به سیسترم چیزی بگه...ولی بگم بهت من قصد ازدواج ندارم...

افرین افریییییییییییین بهترین کار همینه هم خودم میترشم هم تو ایوللللللللللل

گل پسر شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:29 ب.ظ

مبارک باشه

مرسی

hesam شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:54 ب.ظ http://www.hesamshojaeii.blogfa.com

ســـــــــــــلام تولدت مبارک ایشالاه 500سال زنده باشی نه ببخشید 120سال به نظرم اگه داستان نویسی رو ادامه بدی حتما به یه جایی میرسی عالی بود بای

اتفاقا ازلج توهم که شده 500 سالم نه 1000سال عمر میکنم
کی؟من؟داستان نویسی؟من واسه دلم مینویسم بدرد بقیه نمیخوره!!!!!!!!!

hesam شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:54 ب.ظ http://www.hesamshojaeii.blogfa.com

من میگم تو لج بازی تو باور نمیکنی خودت هم اعتراف کردی ایول[:S0421000سال پیر میشی بدبخت و زلیل میشی باور کن همون 50سال کافیه برات هرجور راحتی حالا

من پیرنمیشم حالاببین من جوون میمونم تا800سال تا بسوزی
خودت 40 سالم زیاده برات...

hesam شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ب.ظ http://www.hesamshojaeii.blogfa.com

[:S018ههههههههههههه

hana دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:56 ب.ظ http://hana17.blogfa.com

tavalod tavalod tavalodet mobarak bia shama ro foot kon...............

مرسییییییییییییی عزیزم...

صدف پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:45 ق.ظ


سلام خوبی؟ کلی رقصیدم
نداری ایمیلمو! Blog_amir@yahoo.com
تاییییییییییدش نکن ایمیل خودمم نیست ایمیل وبمه .من ایمیل شخصیمو به کسی نمی دم گلم

ببخشید نبودم اخه دارم کارام میکنم برای بقیه زندگیم و...

سارا یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:03 ب.ظ http://www.matiksoorati.blogfa.com

تفلدت مبارک

تفلد توهم مبالک عجیجم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد